PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy jeśli odzież jest za mała lub za duża, można ją wymienić na inny rozmiar?

 

Tak, pod warunkiem, że nie jest to produkt spersonalizowany i nie nosi śladów użytkowania.

 

Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, nazwą, datą itp.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 art. 38 pkt.3.

 

Czy wysyłacie paczki poza granicę Polski?

 

Tak, wysyłamy na ternie Unii Europejskiej.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie i dotyczy tylko dni roboczych.

 

Czy można anulować lub dokonać zmian w złożonym już zamówieniu ?

 

Tak. Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji. Wystarczy skontaktować się z Obsługą Sklepu i poinformować o zmianach.

 

Czy aby dokonać zakupów w sklepie on-line muszę się rejestrować?

 

Nie. Jednak rejestracja w naszym sklepie przynosi duże korzyści. Na bieżąco jesteś informowany o nowościach oraz masz możliwość otrzymania kodu rabatowego na kolejne Twoje zamówienia.

 

Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?

 

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu i jeszcze nie dotarła, zachęcamy posługując się numerem listu przewozowego do sprawdzenia gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

 

Lub skontaktować się z dostawcą telefonicznie:

 

Kurier DPD  pod numerem tel. telefon: 801 400 373; 22 577 55 55 i podać numer przesyłki.

 

Jaką technologia są wykonywane nadruki?

 

Nadruki na koszulkach wykonywane są w technologii FLEX. Nadruk jest wytrzymały i nie spiera się.

 

Jak dbać o szlafrok z nadrukiem?

 

Przede wszystkim zastosujcie się do wskazówek zawartych na metce.Prasując szlafrok pamiętajcie aby był przewrócony na lewą stronę, a temp. żelazka niech nie przekracza 150 st. Ponadto do prasowania warto zastosować również delikatną szmatkę lub starać się nie prasować w miejscu nadruku.

Śledź nas na Facebooku