Zamówiłeś nieodpowiedni produkt? Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? U nas bez problemu wymienimy zakupiony przez Ciebie produkt.
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak wymienić lub zwrócić produkt?
- Zwracany towar musi być nowy, nie może posiadać znaków użytkowania
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone
- Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy
- W przypadku wymiany napisz w formularzu dlaczego i na co chcesz wymienić swój produkt
- Wyślij do nas paczkę razem z wypełnionym formularzem na adres podany w formularzu
- Po otrzymaniu przez nas paczki - możliwie najszybciej jak to tylko możliwe zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy wymieniony produkt
- Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
- Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
Ile trwa wymiana towaru?
Wymiana towaru trwa 5 dni roboczych od momentu wysłania informacji o jej rozpoczęciu na adres mailowy klienta.
Uwaga! Jakich towarów nie możesz wymienić lub zwrócić?
Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany w przypadku zamówienia odzieży oraz gadżetów z własnym nadrukiem oraz gadżetów i odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. pkt 3.
Sklep nie realizuje wymian ani zwrotów towarów z zakładki OUTLET.