Zamówiłeś nieodpowiedni produkt? Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? U nas bez problemu wymienimy zakupiony przez Ciebie produkt.
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

  • Zwracany towar musi być nowy, nie może posiadać znaków użytkowania
  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone
  • Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy
  • W przypadku wymiany napisz w formularzu dlaczego i na co chcesz wymienić swój produkt
  • Wyślij do nas paczkę razem z wypełnionym formularzem na adres podany w formularzu 
  • Po otrzymaniu przez nas paczki - możliwie najszybciej jak to tylko możliwe zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy wymieniony produkt
  • Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
  • Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.


Ile trwa wymiana towaru?

Wymiana towaru trwa 5 dni roboczych od momentu wysłania informacji o jej rozpoczęciu na adres mailowy klienta.

Uwaga! Jakich towarów nie możesz wymienić lub zwrócić?

Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany w przypadku zamówienia odzieży oraz gadżetów z własnym nadrukiem oraz gadżetów i odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. pkt 3.

Sklep nie realizuje wymian ani zwrotów towarów z zakładki OUTLET.

Śledź nas na Facebooku